Δημόσια Έργα

     Υπάρχουν 2 κατηγορίες δημοσίων έργων, τα χρήσιμα και τα άχρηστα, όπως υπάρχουν και 2 κατηγορίες ανθρώπων εμπλεκόμενων σε αυτά: αυτοί που αμείβονται για τον κόπο τους κι αυτοί που τα παίρνουν κάτω από το τραπέζι χωρίς να κοπιάζουν. Οι γελοιογράφοι προτιμούν να εστιάσουν στις δεύτερες κατηγορίες, γιατί οι πολίτες που πληρώνουν από το υστέρημά τους τέτοιες επιλογές και τέτοιους ανθρώπους πρέπει να αποζημιωθούν, έστω και με λίγο γέλιο. Και για όσους νομίζουν ότι τα άχρηστα έργα και οι μίζες είναι φαινόμενο της κοινωνικής και πολιτικής αποσάθρωσης των τελευταίων ετών, μια ματιά στις γελοιογραφίες των παλαιότερων εποχών θα τους πείσει ότι πάντοτε κάτι σάπιο υπήρχε στο βασίλειο που βασίλεψαν γαλαζοαίματοι εκ Δανιμαρκίας

Ο ΑΕΡΟΛΙΜΗΝ

Ο ΑΕΡΟΛΙΜΗΝ

ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΗ ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ ΕΘΝΟΣ 26-11-1957 Α. Θεοφιλόπουλος

Η ΟΔΟΣ ΤΕΜΠΩΝ

Η ΟΔΟΣ ΤΕΜΠΩΝ

ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕΚ ΕΘΝΟΣ 7-6-1958 Α. Θεοφιλόπουλος

ΤΑ «ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΝΑ»

ΤΑ «ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΝΑ»

ΕΡΓΑ- Πλατεία Ομονοίας ΕΘΝΟΣ 31-7-1958 Α. Θεοφιλόπουλος

ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΕΡΓΑ

ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΕΡΓΑ

ΝΕΑ 24-4-1963 Φωκίων Δημητριάδης

ΠΗΓΗ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ

ΠΗΓΗ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ

ΤΑ «ΜΙΚΡΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΡΓΑ» ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 3-7-1964 Φωκίων Δημητριάδης

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ…

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-7-1964 Φωκίων Δημητριάδης

Κατάχρησις εις την

Κατάχρησις εις την

εθνικήν οδόν Θεσ/νικης - Καβάλας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 19-8-1964 Φωκίων Δημητριάδης

Η ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣΑ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣΑ

«ΜΗΧΑΝΗ» ΤΗΣ ΕΡΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 19-8-1964 Φωκίων Δημητριάδης

Το χάλι των δρόμων

Το χάλι των δρόμων

Συνήθης θέσις του διαβάτου προ των νεοδμήτων οικιών ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 23-5-1876 Θέμος Άννινος

Ο Τρικούπης ως Άτλας

Ο Τρικούπης ως Άτλας

σηκώνει την Κωπαΐδα. Τα αποστραγγιστικά έργα πραγματοποιήθηκαν από γαλλική εταιρεία την περίοδο 1882-1886 ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 13-6-1882 Θέμος Άννινος

Περί κοψίματος

Περί κοψίματος

του Ισθμού της Κορίνθου ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 19-6-1883 Θέμος Άννινος

ΛΑΥΡΙΟΝ, ΚΩΠΑΪΣ κλπ

ΛΑΥΡΙΟΝ, ΚΩΠΑΪΣ κλπ

Ο Χαρίλαος Τρικούπης με τον υπαρχηγό του Κων. Λομβάρδο επιταχύνουν τα έργα για να πετύχουν τη σύναψη δανείου ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 2-10-1883 Θέμος Άννινος

Έργα στη Συγγρού

Έργα στη Συγγρού

Την άνοιξη του 1979 θα υπογραφόταν η ένταξη της χώρας μας στην ΕΟΚ. Για την τελετή θα ερχόταν ο πρόεδρος της Γαλλίας Ζισκάρ Ντ Εστέν και η πομπή προς το Ζάππειο θα περνούσε από τη λεωφόρο Συγγρού, η οποία γι αυτό το λόγο ασφαλτοστρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ ΒΗΜΑ 16-5-1979 - Γιάννης Ιωάννου

ΜΕΤΑΞΑΣ-ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ

ΜΕΤΑΞΑΣ-ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ

Στις 12-8-1927 τρεις υπουργοί του Λαϊκού κόμματος παραιτήθηκαν και η οικουμενική εξέπνευσε. Η νέα κυβέρνηση στηρίχθηκε στο κόμμα του Ι. Μεταξά που διατήρησε το υπουργείο Συγκοινωνιών ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΒΗΜΑ 1-9-1927 Φωκίων Δημητριάδης

ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΟΡΝΟΥ

ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΟΡΝΟΥ

Η τεχνητή λίμνη του Μόρνου κατασκευάστηκε το 1979 για τις ανάγκες ύδρευσης της Αθήνας ΒΗΜΑ 29-11-1979 - Γιάννης Ιωάννου

Βιαστική

Βιαστική

ασφαλτόστρωση της Συγγρού ΒΗΜΑ 26-5-1979 - Γιάννης Ιωάννου

Οι μίζες της μαφίας

Οι μίζες της μαφίας

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πούλησε την ΑΓΕΤ Ηρακλής στην ιταλική εταιρεία Καλτσεστρούτσι που συνδεόταν με τη Μαφία. ΝΕΑ 1-10-1993 Κώστας Μητρόπουλος

Γλυτώσαμε το χαράτσι

Γλυτώσαμε το χαράτσι

ΒΗΜΑ 20-3-1980 - Γιάννης Ιωάννου

Οι καταναλωτές

Οι καταναλωτές

πληρώνουν ακριβά τα έργα της ΔΕΗ ΒΗΜΑ 31-3-1983 - Γιάννης Ιωάννου

Αεροδρόμιο Ελληνικού

Αεροδρόμιο Ελληνικού

Μετά το αεροπορικό δυστύχημα με αεροπλάνο της Swissair ΒΗΜΑ 14-10-1979 - Γιάννης Ιωάννου

Νέος Κείπερτ νέας Ελλάδος

Νέος Κείπερτ νέας Ελλάδος

Ο Τρικούπης ως χαρτογράφος σχεδιάζει το χάρτη της Ελλάδας ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 11-12-1983 - Θέμος Άννινος

Σιδηρόδρομος Λαυρίου

Σιδηρόδρομος Λαυρίου

ΑΣΤΥ 27-7-1886 - Θέμος Άννινος

Οδοστρωτήρ σωτήρ

Οδοστρωτήρ σωτήρ

ο Τρικούπης κινείται σαν οδοστρωτήρας ΑΣΤΥ 18-8-1888 - Θέμος Άννινος

Πνέουν … τα Ίσθμια

Πνέουν … τα Ίσθμια

Ο Δηλιγιάννης για τα έργα διάνοιξης της διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου ΑΣΤΥ 18-6-1889 - Θέμος Άννινος

Μέσα συγκοινωνίας

Μέσα συγκοινωνίας

συμπολιτεύσεως (Χαρίλαος Τρικούπης) αντιπολιτεύσεως (Θεόδωρος Δηλιγιάννης) ΑΣΤΥ 20-5-1890 - Θέμος Άννινος

Ο Ι. Μεταξάς στην Τήνο

Ο Ι. Μεταξάς στην Τήνο

ως υπουργός Συγκοινωνιών κάνει τάμα στη Μεγαλόχαρη για την εταιρεία Μακρή, που είχε αναλάβει με σκανδαλώδη σύμβαση την ασφαλτόστρωση του εθνικού δικτύου οδοποιίας ΠΡΩΙΑ 1-9-1928

Αναστάτωση με τα έργα οδοποιίας

Αναστάτωση με τα έργα οδοποιίας

στο κέντρο της Αθήνας ΤΥΠΟΣ 21-11-1938 - Γιώργος Γκεϊβέλης

Επιτροπή εμπειρογνωμόνων

Επιτροπή εμπειρογνωμόνων

με παχυλούς μισθούς για τη μελέτη του ζητήματος της οδοποιίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-7-1958 Φωκίων Δημητριάδης

Έργα στην Πανεπιστημίου

Έργα στην Πανεπιστημίου

ΡΟΜΑΝΤΣΟ 23-6-1959 - Παύλος Παυλίδης

Το μεγάλο φαγοπότι

Το μεγάλο φαγοπότι

στην κατασκευή της οδού Λαυρίου - Χαλκίδας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 13-4-1961 Φωκίων Δημητριάδης

Στον προϋπολογισμό δημοσίων

Στον προϋπολογισμό δημοσίων

έργων καμία πρόβλεψη για σχολικά κτήρια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 21-12-1961 Φωκίων Δημητριάδης

Οι εργολάβοι πλουτίζουν

Οι εργολάβοι πλουτίζουν

με το έργο στην πλατεία Ομονοίας. Προϋπολογίστηκε 6 εκ δρχ , στοίχισε 100 εκ. δρχ ΑΘΗΝΑΪΚΗ 9-10-1961- Βασίλης Χριστοδούλου

Εις την Θεσσαλίαν η κυβέρνησις

Εις την Θεσσαλίαν η κυβέρνησις

ενεκαινίασε πεπαλαιωμένα έργα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 25-4-1963 Φωκίων Δημητριάδης

Οι εργολάβοι πλουτίζουν

Οι εργολάβοι πλουτίζουν

με την κυβέρνηση Καραμανλή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 10-10-1963 Φωκίων Δημητριάδης

Εγκαίνια ΜΕΤΡΟ

Εγκαίνια ΜΕΤΡΟ

ΚΥΡ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2012

Ο Τρικούπης εγκλωβισμένος μεταξύ οδοστρωτήρων

Ο Τρικούπης εγκλωβισμένος μεταξύ οδοστρωτήρων

ΑΣΤΥ 17-9-1889 - Θέμος Άννινος

Ο μηχανικός που έφτιαξε τη γέφυρα…

Ο μηχανικός που έφτιαξε τη γέφυρα…

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 21-6-1956

ΤΑ ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΑ «ΝΕΑ» ΕΡΓΑ

ΤΑ ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΑ «ΝΕΑ» ΕΡΓΑ

ΜΕΓΔΟΒΑΣ προϋπολ. 19 εκ. δολ. στοίχισε 30 εκ. δολ.- ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ. Το εργοστάσιο έπρεπε να παράγει κωκ αλλά δεν παράγεται γιατί τα μηχανήματα είναι ακατάλληλα - ΛΑΡΥΜΝΑ 8 εκ. δολ στον Κρουπ για ακατάλληλο μετάλλευμα που δεν το αγόραζε κανένας - ΖΑΧΑΡΗ Προτιμήθηκε η προσφορά του γερμανικού οίκου παρόλο που ήταν ακριβότερη. Ζημιά του δημοσίου 11 εκ. δρχ - ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Ξεπούλημα του εθνικού πλούτου στην Πεσινέ, που της παραχωρούνται όλοι οι ελληνικοί βωξίτες για 30 χρόνια

Οι εργολάβοι που πήρανε μυρουδιά !…

Οι εργολάβοι που πήρανε μυρουδιά !…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 29-3-1959 - Φωκίων Δημητριάδης

Ανυπαρξία μελετών για τα έργα του Αχελώου

Ανυπαρξία μελετών για τα έργα του Αχελώου

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 4-4-1959 - Φωκίων Δημητριάδης

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ … ΕΠΙΣΚΕΥΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ … ΕΠΙΣΚΕΥΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ

ΕΘΝΟΣ 21-5-1959 - Α. Θεοφιλόπουλος

ΖΕΣΤΗ, ΑΕΡΑΣ , ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΖΕΣΤΗ, ΑΕΡΑΣ , ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΕΘΝΟΣ 24-6-1959 - Α. Θεοφιλόπουλος

ΝΕΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ

ΝΕΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ

Στις 1-12- 1960 έγινε η μεγάλη απεργία των οικοδόμων, που πέρασε στην Ιστορία σαν η μέρα που οι οικοδόμοι ξήλωσαν τα πεζοδρόμια! Αστυνομικοί με κλομπ ξυλοκόπησαν ανελέητα τους απεργούς κι εκείνοι αμύνθηκαν ξηλώνοντας και πετώντας πλάκες πεζοδρομίων. Απολογισμός της κατασταλτικής μανίας της αστυνομίας 173 συλλήψεις και 66 τραυματίες (οι 3 από σφαίρες) ΕΘΝΟΣ 13-1-1961 - Α. Θεοφιλόπουλος

ΤΑ «ΑΧΡΗΣΤΑ» ΕΡΓΑ

ΤΑ «ΑΧΡΗΣΤΑ» ΕΡΓΑ

Το ξενοδοχείο της Πάρνηθας προϋπολογισμού 16 εκ. στοίχισε 150 εκ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-9-1964 - Φωκίων Δημητριάδης

ΤΑ «ΕΡΓΑ» ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

ΤΑ «ΕΡΓΑ» ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-12-1964 - Φωκίων Δημητριάδης

Τα χάλια της οδού Αθηνάς

Τα χάλια της οδού Αθηνάς

που κατασκευάσθηκε επί δημαρχίας Παναγή Κυριακού ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 21-3-1876 - Θέμος Άννινος

Πυράγραι απαραίτητοι

Πυράγραι απαραίτητοι

ήδη δια τα δημόσια γραφεία. Ο Δηλιγιάννης καταστρέφει φακέλους οδοποιίας ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 28-4-1885 - Θέμος Άννινος

Παράδοσις τμήματος

Παράδοσις τμήματος

σιδηροδρόμου Αθηνών- Αθηνών Η γραμμή Πειραιώς – Αθηνών – Πελοποννήσου άρχισε να κατασκευάζεται το 1884 και ολοκληρώθηκε το 1903 ΑΣΤΥ 9-4-1889 - Θέμος Άννινος

Τρυγόνια και τρίγωνα

Τρυγόνια και τρίγωνα

Λογοπαίγνιο με το τρυγόνι και το τρίγωνο που παραπέμπει στις μετρήσεις του τριγωνομετρικού δικτύου από την Αυστριακή γεωδαιτική αποστολή ΑΣΤΥ 27-9-1889 - Θέμος Άννινος

Η Κιβωτός του Νώε

Η Κιβωτός του Νώε

ως τεχνική λύση για τις πλημμύρες στην πόλη των Αθηνών ΕΛΛΗΝΙΚΗ 3-9-1925

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ «ΟΥΛΕΝ»

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ «ΟΥΛΕΝ»

Το 1924 η αμερικάνικη εταιρεία ULEN ανέλαβε την κατασκευή μεγάλων έργων υδροδότησης της Αθήνας ΕΛΛΗΝΙΚΗ 3-9-1925

Μετά τα καρναβάλια

Μετά τα καρναβάλια

Ο πρωθυπουργός Αλ. Ζαΐμης (δεξιά) ο υπουργός οικονομικών Γ. Καφαντάρης (αριστερά) και ο υπουργός συγκοινωνιών Ι. Μεταξάς (όρθιος) αναβάλουν τις αποφάσεις για το ζήτημα της οδοποιίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ 1-3-1928

Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου

Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου

αποχωρεί από την οικουμενική κυβέρνηση λόγω διαφωνίας του για τη σύμβαση οδοποιίας Μακρή ΠΡΩΙΑ 10-2-1928 - Νίκος Καστανάκης

Απαλλοτριώσεις

Απαλλοτριώσεις

ΠΡΩΙΑ 28-1-1928 - Νίκος Καστανάκης

Χρηματισμός πολιτικών

Χρηματισμός πολιτικών

Ο Ι. Μεταξάς και άλλα μέλη της «οικουμενικής» κατηγορούνται ότι έχουν θησαυρίσει από τις «αμαρτωλές» συμβάσεις οδοποιίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ 4-3-1928

Το δάνειο του οίκου ΧΑΜΠΡΟ

Το δάνειο του οίκου ΧΑΜΠΡΟ

για να εκτελεστούν τα έργα οδοποιίας συνθλίβει την «οικουμενική». Στην πραγματικότητα συνθλιβόταν ο Έλληνας πολίτης που με τα δάνεια σταθεροποίησης εκείνης της εποχής επιβαρυνόταν με 90 δολάρια, όταν το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα ήταν 80 δολάρια ΕΛΛΗΝΙΚΗ 4-3-1928

Πολιτικές παρενέργειες

Πολιτικές παρενέργειες

Στις 3-2-1928 ο Παπαναστασίου παραιτήθηκε από την Οικουμενική διαφωνώντας με τις συμβάσεις οδοποιίας και αυτό οδήγησε στην παραίτηση της κυβέρνησης. Η Ένωση Φιλελευθέρων και το κόμμα Ελευθεροφρόνων συνέχισαν να κυβερνούν χωρίς τη Δημοκρατική Ένωση ΠΡΩΙΑ 23-2-1928 - Νίκος Καστανάκης

Μαρκεζίνης και ακτήμονες της Κωπαΐδας

Μαρκεζίνης και ακτήμονες της Κωπαΐδας

Το 1953 η περιοχή της Κωπαΐδας απαλλοτριώθηκε και η αγγλική εταιρεία ΛΙΜΝΗ ΚΩΠΑΪΣ ΑΕ που τη διαχειριζόταν μετά την αποξήρανσή της το 1931 αποζημιώθηκε με 1.800.000 λίρες. Υπουργός συντονισμού της κυβέρνησης Παπάγου ήταν ο Σπυρίδων Μαρκεζίνης ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 14-1-1953

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΝΑΣ»

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΝΑΣ»

Ο Μαρκεζίνης και ο εναέριος σιδηρόδρομος Ιτέας - Στυλίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-6-1953

Υδροηλεκτρικός Σταθμός Άγρα

Υδροηλεκτρικός Σταθμός Άγρα

Η λειτουργία του δεν έφερε μείωση στα τιμολόγια ρεύματος της ΔΕΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 29-8-1954

Τα νέα έργα του κ. Καραμανλή

Τα νέα έργα του κ. Καραμανλή

Ο Μαρκεζίνης παραιτείται από την κυβέρνηση του Συναγερμού τον Απρίλιο του 1954, στη συνέχεια εκδιώκονται οι φίλοι του από την κυβέρνηση και ο Κων. Καραμανλής, υπουργός Δημοσίων Έργων από το 1952, αναλαμβάνει πιο ουσιαστικό ρόλο. Το Δεκέμβριο γίνεται και υπουργός Συντονισμού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2-9-1954

Απρόοπτα

Απρόοπτα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 24-3-1956

«Να η Ομόνοια  πλατς…»

«Να η Ομόνοια πλατς…»

ΑΘΗΝΑΪΚΗ 25-10-1956 - Βασίλης Χριστοδούλου

Τα τούβλα περισσεύουν

Τα τούβλα περισσεύουν

στην κυβέρνηση Καραμανλή ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 4-1-1959 - Φωκίων Δημητριάδης

Κυβέρνηση Καραμανλή

Κυβέρνηση Καραμανλή

ο παράδεισος των εργολάβων. Οι δημοτικές εκλογές της 5-4-1959 ήταν μια ακόμη χρυσή ευκαιρία γι’ αυτούς ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-3-1959 - Φωκίων Δημητριάδης

Ήρχισεν η ανακατασκευή

Ήρχισεν η ανακατασκευή

της λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου! ΑΘΗΝΑΪΚΗ 21-5-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου

Διάνοιξις οδού Κοραή

Διάνοιξις οδού Κοραή

Το αρχικό σχέδιο μετατροπής σε λεωφόρο εγκαταλείφθηκε λόγω των αντιδράσεων των καταστηματαρχών και του μεγάλου κόστους του έργου ΑΘΗΝΑΪΚΗ 10-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου

Ανακατασκευή οδού Πανεπιστημίου

Ανακατασκευή οδού Πανεπιστημίου

ΑΘΗΝΑΪΚΗ 11-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου

Διάσκεψις επί ανωτάτου επιπέδου!

Διάσκεψις επί ανωτάτου επιπέδου!

Ο Καραμανλής με τον υπουργό συγκοινωνιών Σόλωνα Γκίκα συζητούν καθισμένοι πάνω σε ένα βουνό επιστολών διαμαρτυρίας για τα προγραμματιζόμενα έργα ΑΘΗΝΑΪΚΗ 25-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου

Τα έργα στην Αθήνα

Τα έργα στην Αθήνα

παρομοιάζονται με τις θεατρικές παραστάσεις του φεστιβάλ Αθηνών ΑΘΗΝΑΪΚΗ 4-8-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου

Αι «υπερβάσεις» εις τον ΕΟΤ

Αι «υπερβάσεις» εις τον ΕΟΤ

Τα έργα στην πλαζ Βουλιαγμένης είχαν υπέρβαση 500% ΑΘΗΝΑΪΚΗ 16-3-1961 - Βασίλης Χριστοδούλου

Χωρίς κρατική ενίσχυση

Χωρίς κρατική ενίσχυση

για τη δημοτική οδοποιία οι δημοτικοί δρόμοι είναι προσπελάσιμοι μόνο με ερπυστριοφόρα ΕΘΝΟΣ 17-3-1961 - Α. Θεοφιλόπουλος

Οδοστρωτήρας σιδερωτής ρούχων

Οδοστρωτήρας σιδερωτής ρούχων

ΘΕΑΤΗΣ 4-4-1961

Εξαγριωμένοι πολίτες

Εξαγριωμένοι πολίτες

αναζητούν το υπουργείο Δημοσίων Έργων για να διαμαρτυρηθούν ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 11-11-1961 - Κώστας Μητρόπουλος

Όταν ο έρωτας

Όταν ο έρωτας

εμπλέκεται στα δημόσια έργα ΘΕΑΤΗΣ 21-11-1961

Δημόσια έργα και ατυχήματα

Δημόσια έργα και ατυχήματα

ΘΕΑΤΗΣ 5-12-1961

Εργολάβος ζει πλουσιοπάροχα

Εργολάβος ζει πλουσιοπάροχα

χάρη στα έργα της κυβέρνησης της ΕΡΕ ΑΘΗΝΑΪΚΗ 14-11-1961 - Βασίλης Χριστοδούλου

ΤΑ «ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ»

ΤΑ «ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 12-6-1962 Φωκίων Δημητριάδης

ΘΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗ» Ο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ

ΘΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗ» Ο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ

Όργιο κερδοσκοπίας σε ένα όργιο καταστροφής του Αττικού τοπίου ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 24-2-1962 - Φωκίων Δημητριάδης

Το ΤΕΕ κατόπιν εορτής

Το ΤΕΕ κατόπιν εορτής

στις 21-3-1962 τάσσεται κατά «οιασδήποτε επεμβάσεως στο Λυκαβηττό». Η καταστροφή του υπέροχου τοπίου με χιλιάδες τόνους τσιμέντου είχε ήδη συντελεστεί. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 7-4-1962 - Φωκίων Δημητριάδης

Μια μικρή καθυστέρηση…

Μια μικρή καθυστέρηση…

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-2-1962

Μηχανικός ΔΕ ερωτύλος

Μηχανικός ΔΕ ερωτύλος

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος

Διανοίξεις παντού…

Διανοίξεις παντού…

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος

Διάνοιξη οδού Κοραή

Διάνοιξη οδού Κοραή

με προβλεπόμενες κατεδαφίσεις 2.000 κατοικιών και 3.000 καταστημάτων ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ

ΑΘΗΝΑΪΚΗ 11-8-1962 - ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ

Δώσε και σε μένα μπάρμπα

Δώσε και σε μένα μπάρμπα

ΑΘΗΝΑΪΚΗ 28-2-1962 - ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ

Παιδεία ή εργολάβοι;

Παιδεία ή εργολάβοι;

ΕΘΝΟΣ 8-12-1962 - Α. Θεοφιλόπουλος

Βιαστικά εγκαίνια

Βιαστικά εγκαίνια

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ 22-8-1981 - Ηλίας Σκουλάς

Εδώ ο κόσμος πνίγεται

Εδώ ο κόσμος πνίγεται

και το Ζάππειο ανακαινίζεται (για να φιλοξενήσει την ελληνική προεδρία της ΕΟΚ) ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 25-6-1983 - Γιάννης Καλαϊτζής

Αεροδρόμιο Σπάτων

Αεροδρόμιο Σπάτων

Λίγες ώρες μετά την εξαγγελία για το αεροδρόμιο των Σπάτων η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπεσε με αποστασία ΝΕΑ 16-9-1993 - Δημήτρης Χαντζόπουλος

Ο Μητσοτάκης στο λιμάνι

Ο Μητσοτάκης στο λιμάνι

της Καβάλας λίγο πριν τις εκλογές ΝΕΑ 29-9-1993 - Στάθης Σταυρόπουλος

Καθυστερήσεις στα κατασκευαστικά έργα

Καθυστερήσεις στα κατασκευαστικά έργα

ΝΕΑ 7-11-1994 - Στάθης Σταυρόπουλος

Μαλακάσα STOP

Μαλακάσα STOP

Το 1995 τμήμα της Εθνικής οδού στο ύψος της Μαλακάσας καταστράφηκε λόγω κατολίσθησης. Το συγκεκριμένο τμήμα είχε παραδοθεί 2 πριν και η διοικητική έρευνα που έγινε κατέληξε ότι η φυσική καταστροφή δε θα μπορούσε να προβλεφθεί. Ξαναδόθηκε στην κυκλοφορία ύστερα από 4 χρόνια ΝΕΑ 21-12-1995 - Κώστας Μητρόπουλος

ΤΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΝ

ΤΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΝ

Το πεδίο της μάχης του Μαραθώνα βεβηλώθηκε για να γίνει «κωπηλατοδρόμιο για 10 μέρες όπου τώρα κοάζουν βάτραχοι και συρίζουν νεροφίδες» ΚΥΡ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2012

Τα «μεγάλα έργα»

Τα «μεγάλα έργα»

ΜΕΤΡΟ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ – ΑΝΤΙΡΙΟΥ έχουν ξεκινήσει αλλά η Αθήνα πνίγεται στην πρώτη νεροποντή ΕΘΝΟΣ 5-10-1196 - Γιάννης Ιωάννου

Ο Παπανδρέου και τα μεγάλα έργα

Ο Παπανδρέου και τα μεγάλα έργα

ΝΕΑ 15-5-1995 - Στάθης Σταυρόπουλος