Δημόσια Έργα
Υπάρχουν 2 κατηγορίες δημοσίων έργων, τα χρήσιμα και τα άχρηστα, όπως υπάρχουν και 2 κατηγορίες ανθρώπων εμπλεκόμενων σε αυτά: αυτοί που αμείβονται για τον κόπο τους κι αυτοί που τα παίρνουν κάτω από το τραπέζι χωρίς να κοπιάζουν. Οι γελοιογράφοι προτιμούν να εστιάσουν στις δεύτερες κατηγορίες, γιατί οι πολίτες που πληρώνουν από το υστέρημά τους τέτοιες επιλογές και τέτοιους ανθρώπους πρέπει να αποζημιωθούν, έστω και με λίγο γέλιο. Και για όσους νομίζουν ότι τα άχρηστα έργα και οι μίζες είναι φαινόμενο της κοινωνικής και πολιτικής αποσάθρωσης των τελευταίων ετών, μια ματιά στις γελοιογραφίες των παλαιότερων εποχών θα τους πείσει ότι πάντοτε κάτι σάπιο υπήρχε στο βασίλειο που βασίλεψαν γαλαζοαίματοι εκ Δανιμαρκίας
 Ο ΑΕΡΟΛΙΜΗΝΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΗ ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ
ΕΘΝΟΣ 26-11-1957
Α. Θεοφιλόπουλος |  Η ΟΔΟΣ ΤΕΜΠΩΝΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕΚ
ΕΘΝΟΣ 7-6-1958
Α. Θεοφιλόπουλος |  ΤΑ «ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΝΑ»ΕΡΓΑ- Πλατεία Ομονοίας
ΕΘΝΟΣ 31-7-1958
Α. Θεοφιλόπουλος |
---|
 ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΕΡΓΑΝΕΑ 24-4-1963
Φωκίων Δημητριάδης |  ΠΗΓΗ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥΤΑ «ΜΙΚΡΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΡΓΑ»
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 3-7-1964
Φωκίων Δημητριάδης |  ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ…ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-7-1964
Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 Κατάχρησις εις τηνεθνικήν οδόν Θεσ/νικης - Καβάλας
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 19-8-1964
Φωκίων Δημητριάδης |  Η ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣΑ«ΜΗΧΑΝΗ» ΤΗΣ ΕΡΕ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 19-8-1964
Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 Το χάλι των δρόμωνΣυνήθης θέσις του διαβάτου
προ των νεοδμήτων οικιών
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 23-5-1876
Θέμος Άννινος |  Ο Τρικούπης ως Άτλαςσηκώνει την Κωπαΐδα.
Τα αποστραγγιστικά έργα πραγματοποιήθηκαν από γαλλική εταιρεία την περίοδο 1882-1886
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 13-6-1882
Θέμος Άννινος |  Περί κοψίματοςτου Ισθμού της Κορίνθου
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 19-6-1883
Θέμος Άννινος |
---|
 ΛΑΥΡΙΟΝ, ΚΩΠΑΪΣ κλπΟ Χαρίλαος Τρικούπης με τον υπαρχηγό του Κων. Λομβάρδο επιταχύνουν τα έργα για να πετύχουν τη σύναψη δανείου
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 2-10-1883
Θέμος Άννινος |  Έργα στη ΣυγγρούΤην άνοιξη του 1979 θα υπογραφόταν η ένταξη της χώρας μας στην ΕΟΚ. Για την τελετή θα ερχόταν ο πρόεδρος της Γαλλίας Ζισκάρ Ντ Εστέν και η πομπή προς το Ζάππειο θα περνούσε από τη λεωφόρο Συγγρού, η οποία γι αυτό το λόγο ασφαλτοστρώθηκε
σε χρόνο ρεκόρ
ΒΗΜΑ 16-5-1979 - Γιάννης Ιωάννου |  ΜΕΤΑΞΑΣ-ΤΣΑΛΔΑΡΗΣΣτις 12-8-1927 τρεις υπουργοί του Λαϊκού κόμματος παραιτήθηκαν και η οικουμενική εξέπνευσε. Η νέα κυβέρνηση στηρίχθηκε στο κόμμα του Ι. Μεταξά που διατήρησε το υπουργείο Συγκοινωνιών
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΒΗΜΑ 1-9-1927
Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΟΡΝΟΥΗ τεχνητή λίμνη του Μόρνου κατασκευάστηκε το 1979 για τις ανάγκες ύδρευσης της Αθήνας
ΒΗΜΑ 29-11-1979 - Γιάννης Ιωάννου |  Βιαστικήασφαλτόστρωση της Συγγρού
ΒΗΜΑ 26-5-1979 - Γιάννης Ιωάννου |  Οι μίζες της μαφίαςΗ κυβέρνηση Μητσοτάκη πούλησε την ΑΓΕΤ Ηρακλής στην ιταλική εταιρεία Καλτσεστρούτσι που συνδεόταν με τη Μαφία.
ΝΕΑ 1-10-1993
Κώστας Μητρόπουλος |
---|
 Γλυτώσαμε το χαράτσιΒΗΜΑ 20-3-1980 - Γιάννης Ιωάννου |  Οι καταναλωτέςπληρώνουν ακριβά τα έργα της ΔΕΗ
ΒΗΜΑ 31-3-1983 - Γιάννης Ιωάννου |  Αεροδρόμιο ΕλληνικούΜετά το αεροπορικό δυστύχημα με αεροπλάνο της Swissair
ΒΗΜΑ 14-10-1979 - Γιάννης Ιωάννου |
---|
 Νέος Κείπερτ νέας ΕλλάδοςΟ Τρικούπης ως χαρτογράφος σχεδιάζει
το χάρτη της Ελλάδας
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 11-12-1983 - Θέμος Άννινος |  Σιδηρόδρομος ΛαυρίουΑΣΤΥ 27-7-1886 - Θέμος Άννινος |  Οδοστρωτήρ σωτήρο Τρικούπης κινείται σαν οδοστρωτήρας
ΑΣΤΥ 18-8-1888 - Θέμος Άννινος |
---|
 Πνέουν … τα ΊσθμιαΟ Δηλιγιάννης για τα έργα διάνοιξης
της διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου
ΑΣΤΥ 18-6-1889 - Θέμος Άννινος |  Μέσα συγκοινωνίαςσυμπολιτεύσεως (Χαρίλαος Τρικούπης) αντιπολιτεύσεως (Θεόδωρος Δηλιγιάννης)
ΑΣΤΥ 20-5-1890 - Θέμος Άννινος |  Ο Ι. Μεταξάς στην Τήνοως υπουργός Συγκοινωνιών κάνει τάμα στη Μεγαλόχαρη για την εταιρεία Μακρή, που είχε αναλάβει με σκανδαλώδη σύμβαση την ασφαλτόστρωση του εθνικού δικτύου οδοποιίας
ΠΡΩΙΑ 1-9-1928 |
---|
 Αναστάτωση με τα έργα οδοποιίαςστο κέντρο της Αθήνας
ΤΥΠΟΣ 21-11-1938 - Γιώργος Γκεϊβέλης |  Επιτροπή εμπειρογνωμόνωνμε παχυλούς μισθούς για τη μελέτη
του ζητήματος της οδοποιίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-7-1958
Φωκίων Δημητριάδης |  Έργα στην ΠανεπιστημίουΡΟΜΑΝΤΣΟ 23-6-1959 - Παύλος Παυλίδης |
---|
 Το μεγάλο φαγοπότιστην κατασκευή της οδού Λαυρίου - Χαλκίδας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 13-4-1961
Φωκίων Δημητριάδης |  Στον προϋπολογισμό δημοσίωνέργων καμία πρόβλεψη για σχολικά κτήρια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 21-12-1961
Φωκίων Δημητριάδης |  Οι εργολάβοι πλουτίζουνμε το έργο στην πλατεία Ομονοίας. Προϋπολογίστηκε 6 εκ δρχ , στοίχισε 100 εκ. δρχ
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 9-10-1961- Βασίλης Χριστοδούλου |
---|
 Εις την Θεσσαλίαν η κυβέρνησιςενεκαινίασε πεπαλαιωμένα έργα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 25-4-1963
Φωκίων Δημητριάδης |  Οι εργολάβοι πλουτίζουνμε την κυβέρνηση Καραμανλή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 10-10-1963
Φωκίων Δημητριάδης |  Εγκαίνια ΜΕΤΡΟΚΥΡ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2012 |
---|
 Ο Τρικούπης εγκλωβισμένος μεταξύ οδοστρωτήρωνΑΣΤΥ 17-9-1889 - Θέμος Άννινος |  Ο μηχανικός που έφτιαξε τη γέφυρα…ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 21-6-1956 |  ΤΑ ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΑ «ΝΕΑ» ΕΡΓΑΜΕΓΔΟΒΑΣ προϋπολ. 19 εκ. δολ. στοίχισε 30 εκ. δολ.- ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ. Το εργοστάσιο έπρεπε να παράγει κωκ αλλά δεν παράγεται γιατί τα μηχανήματα είναι ακατάλληλα - ΛΑΡΥΜΝΑ 8 εκ. δολ στον Κρουπ για ακατάλληλο μετάλλευμα που δεν το αγόραζε κανένας - ΖΑΧΑΡΗ Προτιμήθηκε η προσφορά του γερμανικού οίκου παρόλο που ήταν ακριβότερη. Ζημιά του δημοσίου 11 εκ. δρχ - ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Ξεπούλημα του εθνικού πλούτου στην Πεσινέ, που της παραχωρούνται όλοι οι ελληνικοί βωξίτες για 30 χρόνια |
---|
 Οι εργολάβοι που πήρανε μυρουδιά !…ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 29-3-1959 - Φωκίων Δημητριάδης |  Ανυπαρξία μελετών για τα έργα του ΑχελώουΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 4-4-1959 - Φωκίων Δημητριάδης |  ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ … ΕΠΙΣΚΕΥΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙΕΘΝΟΣ 21-5-1959 - Α. Θεοφιλόπουλος |
---|
 ΖΕΣΤΗ, ΑΕΡΑΣ , ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ … ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΕΘΝΟΣ 24-6-1959 - Α. Θεοφιλόπουλος |  ΝΕΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙΣτις 1-12- 1960 έγινε η μεγάλη απεργία των οικοδόμων, που πέρασε στην Ιστορία σαν η μέρα που οι οικοδόμοι ξήλωσαν τα πεζοδρόμια! Αστυνομικοί με κλομπ ξυλοκόπησαν ανελέητα τους απεργούς κι εκείνοι αμύνθηκαν ξηλώνοντας και πετώντας πλάκες πεζοδρομίων. Απολογισμός της κατασταλτικής μανίας της αστυνομίας 173 συλλήψεις και 66 τραυματίες (οι 3 από σφαίρες)
ΕΘΝΟΣ 13-1-1961 - Α. Θεοφιλόπουλος |  ΤΑ «ΑΧΡΗΣΤΑ» ΕΡΓΑΤο ξενοδοχείο της Πάρνηθας προϋπολογισμού 16 εκ. στοίχισε 150 εκ.
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-9-1964 - Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 ΤΑ «ΕΡΓΑ» ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 19-12-1964 - Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 Τα χάλια της οδού Αθηνάςπου κατασκευάσθηκε επί δημαρχίας
Παναγή Κυριακού
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 21-3-1876 - Θέμος Άννινος |  Πυράγραι απαραίτητοιήδη δια τα δημόσια γραφεία.
Ο Δηλιγιάννης καταστρέφει φακέλους οδοποιίας
ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ 28-4-1885 - Θέμος Άννινος |  Παράδοσις τμήματοςσιδηροδρόμου Αθηνών- Αθηνών
Η γραμμή Πειραιώς – Αθηνών – Πελοποννήσου άρχισε να κατασκευάζεται το 1884
και ολοκληρώθηκε το 1903
ΑΣΤΥ 9-4-1889 - Θέμος Άννινος |
---|
 Τρυγόνια και τρίγωναΛογοπαίγνιο με το τρυγόνι και το τρίγωνο που παραπέμπει στις μετρήσεις του τριγωνομετρικού δικτύου από την Αυστριακή γεωδαιτική αποστολή
ΑΣΤΥ 27-9-1889 - Θέμος Άννινος |  Η Κιβωτός του Νώεως τεχνική λύση για τις πλημμύρες
στην πόλη των Αθηνών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ 3-9-1925 |  ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ «ΟΥΛΕΝ»Το 1924 η αμερικάνικη εταιρεία ULEN ανέλαβε την κατασκευή μεγάλων έργων υδροδότησης
της Αθήνας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ 3-9-1925 |
---|
 Μετά τα καρναβάλιαΟ πρωθυπουργός Αλ. Ζαΐμης (δεξιά) ο υπουργός οικονομικών Γ. Καφαντάρης (αριστερά) και ο υπουργός συγκοινωνιών Ι. Μεταξάς (όρθιος) αναβάλουν τις αποφάσεις για το ζήτημα
της οδοποιίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ 1-3-1928 |  Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίουαποχωρεί από την οικουμενική κυβέρνηση λόγω διαφωνίας του για τη σύμβαση οδοποιίας Μακρή
ΠΡΩΙΑ 10-2-1928 - Νίκος Καστανάκης |  ΑπαλλοτριώσειςΠΡΩΙΑ 28-1-1928 - Νίκος Καστανάκης |
---|
 Χρηματισμός πολιτικώνΟ Ι. Μεταξάς και άλλα μέλη της «οικουμενικής» κατηγορούνται ότι έχουν θησαυρίσει από τις «αμαρτωλές» συμβάσεις οδοποιίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ 4-3-1928 |  Το δάνειο του οίκου ΧΑΜΠΡΟγια να εκτελεστούν τα έργα οδοποιίας συνθλίβει την «οικουμενική». Στην πραγματικότητα συνθλιβόταν ο Έλληνας πολίτης που με τα δάνεια σταθεροποίησης εκείνης της εποχής επιβαρυνόταν με 90 δολάρια, όταν το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα ήταν 80 δολάρια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ 4-3-1928 |  Πολιτικές παρενέργειεςΣτις 3-2-1928 ο Παπαναστασίου παραιτήθηκε από την Οικουμενική διαφωνώντας με τις συμβάσεις οδοποιίας και αυτό οδήγησε στην παραίτηση της κυβέρνησης. Η Ένωση Φιλελευθέρων και το κόμμα Ελευθεροφρόνων συνέχισαν να κυβερνούν χωρίς τη Δημοκρατική Ένωση
ΠΡΩΙΑ 23-2-1928 - Νίκος Καστανάκης |
---|
 Μαρκεζίνης και ακτήμονες της ΚωπαΐδαςΤο 1953 η περιοχή της Κωπαΐδας απαλλοτριώθηκε και η αγγλική εταιρεία ΛΙΜΝΗ ΚΩΠΑΪΣ ΑΕ που τη διαχειριζόταν μετά την αποξήρανσή της το 1931 αποζημιώθηκε με 1.800.000 λίρες. Υπουργός συντονισμού της κυβέρνησης Παπάγου ήταν ο Σπυρίδων Μαρκεζίνης
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 14-1-1953 |  ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΝΑΣ»Ο Μαρκεζίνης και ο εναέριος σιδηρόδρομος
Ιτέας - Στυλίδας
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-6-1953 |  Υδροηλεκτρικός Σταθμός ΆγραΗ λειτουργία του δεν έφερε μείωση στα τιμολόγια ρεύματος της ΔΕΗ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 29-8-1954 |
---|
 Τα νέα έργα του κ. ΚαραμανλήΟ Μαρκεζίνης παραιτείται από την κυβέρνηση του Συναγερμού τον Απρίλιο του 1954, στη συνέχεια εκδιώκονται οι φίλοι του από την κυβέρνηση και ο Κων. Καραμανλής, υπουργός Δημοσίων Έργων από το 1952, αναλαμβάνει πιο ουσιαστικό ρόλο. Το Δεκέμβριο γίνεται και υπουργός Συντονισμού
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2-9-1954 |  ΑπρόοπταΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 24-3-1956 |  «Να η Ομόνοια πλατς…»ΑΘΗΝΑΪΚΗ 25-10-1956 - Βασίλης Χριστοδούλου |
---|
 Τα τούβλα περισσεύουνστην κυβέρνηση Καραμανλή
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 4-1-1959 - Φωκίων Δημητριάδης |  Κυβέρνηση Καραμανλήο παράδεισος των εργολάβων.
Οι δημοτικές εκλογές της 5-4-1959 ήταν μια ακόμη χρυσή ευκαιρία γι’ αυτούς
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 28-3-1959 - Φωκίων Δημητριάδης |  Ήρχισεν η ανακατασκευήτης λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου!
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 21-5-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου |
---|
 Διάνοιξις οδού ΚοραήΤο αρχικό σχέδιο μετατροπής σε λεωφόρο εγκαταλείφθηκε λόγω των αντιδράσεων των καταστηματαρχών και του μεγάλου κόστους
του έργου
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 10-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου |  Ανακατασκευή οδού ΠανεπιστημίουΑΘΗΝΑΪΚΗ 11-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου |  Διάσκεψις επί ανωτάτου επιπέδου!Ο Καραμανλής με τον υπουργό συγκοινωνιών Σόλωνα Γκίκα συζητούν καθισμένοι πάνω σε ένα βουνό επιστολών διαμαρτυρίας για τα προγραμματιζόμενα έργα
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 25-7-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου |
---|
 Τα έργα στην Αθήναπαρομοιάζονται με τις θεατρικές παραστάσεις
του φεστιβάλ Αθηνών
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 4-8-1959 - Βασίλης Χριστοδούλου |  Αι «υπερβάσεις» εις τον ΕΟΤΤα έργα στην πλαζ Βουλιαγμένης
είχαν υπέρβαση 500%
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 16-3-1961 - Βασίλης Χριστοδούλου |  Χωρίς κρατική ενίσχυσηγια τη δημοτική οδοποιία οι δημοτικοί δρόμοι είναι προσπελάσιμοι μόνο με ερπυστριοφόρα
ΕΘΝΟΣ 17-3-1961 - Α. Θεοφιλόπουλος |
---|
 Οδοστρωτήρας σιδερωτής ρούχωνΘΕΑΤΗΣ 4-4-1961 |  Εξαγριωμένοι πολίτεςαναζητούν το υπουργείο Δημοσίων Έργων
για να διαμαρτυρηθούν
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 11-11-1961 - Κώστας Μητρόπουλος |  Όταν ο έρωταςεμπλέκεται στα δημόσια έργα
ΘΕΑΤΗΣ 21-11-1961 |
---|
 Δημόσια έργα και ατυχήματαΘΕΑΤΗΣ 5-12-1961 |  Εργολάβος ζει πλουσιοπάροχαχάρη στα έργα της κυβέρνησης της ΕΡΕ
ΑΘΗΝΑΪΚΗ 14-11-1961 - Βασίλης Χριστοδούλου |  ΤΑ «ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ»ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 12-6-1962
Φωκίων Δημητριάδης |
---|
 ΘΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗ» Ο ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣΌργιο κερδοσκοπίας σε ένα όργιο
καταστροφής του Αττικού τοπίου
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 24-2-1962 - Φωκίων Δημητριάδης |  Το ΤΕΕ κατόπιν εορτήςστις 21-3-1962 τάσσεται κατά «οιασδήποτε επεμβάσεως στο Λυκαβηττό».
Η καταστροφή του υπέροχου τοπίου με χιλιάδες τόνους τσιμέντου είχε ήδη συντελεστεί.
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 7-4-1962 - Φωκίων Δημητριάδης |  Μια μικρή καθυστέρηση…ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-2-1962 |
---|
 Μηχανικός ΔΕ ερωτύλοςΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος |  Διανοίξεις παντού…ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος |  Διάνοιξη οδού Κοραήμε προβλεπόμενες κατεδαφίσεις
2.000 κατοικιών και 3.000 καταστημάτων
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 14-7-1962 - Κώστας Μητρόπουλος |
---|
 ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝΑΘΗΝΑΪΚΗ 11-8-1962 - ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ |  Δώσε και σε μένα μπάρμπαΑΘΗΝΑΪΚΗ 28-2-1962 - ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ |  Παιδεία ή εργολάβοι;ΕΘΝΟΣ 8-12-1962 - Α. Θεοφιλόπουλος |
---|
 Βιαστικά εγκαίνιαΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ 22-8-1981 - Ηλίας Σκουλάς |  Εδώ ο κόσμος πνίγεταικαι το Ζάππειο ανακαινίζεται (για να φιλοξενήσει
την ελληνική προεδρία της ΕΟΚ)
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 25-6-1983 - Γιάννης Καλαϊτζής |  Αεροδρόμιο ΣπάτωνΛίγες ώρες μετά την εξαγγελία για το αεροδρόμιο των Σπάτων η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπεσε με αποστασία
ΝΕΑ 16-9-1993 - Δημήτρης Χαντζόπουλος |
---|
 Ο Μητσοτάκης στο λιμάνιτης Καβάλας λίγο πριν τις εκλογές
ΝΕΑ 29-9-1993 - Στάθης Σταυρόπουλος |  Καθυστερήσεις στα κατασκευαστικά έργαΝΕΑ 7-11-1994 - Στάθης Σταυρόπουλος |  Μαλακάσα STOPΤο 1995 τμήμα της Εθνικής οδού στο ύψος της Μαλακάσας καταστράφηκε λόγω κατολίσθησης. Το συγκεκριμένο τμήμα είχε παραδοθεί 2 πριν και η διοικητική έρευνα που έγινε κατέληξε ότι η φυσική καταστροφή δε θα μπορούσε να προβλεφθεί. Ξαναδόθηκε στην κυκλοφορία ύστερα από 4 χρόνια
ΝΕΑ 21-12-1995 - Κώστας Μητρόπουλος |
---|
 ΤΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΝΤο πεδίο της μάχης του Μαραθώνα βεβηλώθηκε για να γίνει «κωπηλατοδρόμιο για 10 μέρες όπου τώρα κοάζουν βάτραχοι και συρίζουν νεροφίδες»
ΚΥΡ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2012 |  Τα «μεγάλα έργα»ΜΕΤΡΟ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ – ΑΝΤΙΡΙΟΥ έχουν ξεκινήσει αλλά η Αθήνα πνίγεται
στην πρώτη νεροποντή
ΕΘΝΟΣ 5-10-1196 - Γιάννης Ιωάννου |  Ο Παπανδρέου και τα μεγάλα έργαΝΕΑ 15-5-1995 - Στάθης Σταυρόπουλος |
---|